Galilu, ikoniczne neoperfumerie – oferują nie tylko wyjątkowe perfumy i kosmetyki, ale również wysmakowany sposób patrzenia na świat i styl życia. Taki, dzięki któremu czujemy się piękniejsi i bliżsi sobie samym. A oryginalność to największy luksus współczesnego świata.
Koncept niszowej neoperfumerii stworzony 15 lat temu, przez Agnieszkę Łukasik i Warynię Grelę, okazał się niebywałym sukcesem. Z jednego, kameralnego butiku w Hotelu Europejskim w Warszawie – zamienił się w kilka stacjonarnych neoperfumerii w całym kraju, oraz świetnie prosperujący sklep internetowy.
Założycielki Galilu od samego początku nie uznawały kompromisów. Do portfolio Galilu wybierały (i nadal tak robią) tylko te marki, które je prywatnie zachwyciły i przekonały. Wbrew marketingowym trendom – decydowały się nie na to co modne w danej chwili, ale na to czego chciałyby używać osobiście. Wybierały to co najlepsze, najbardziej eleganckie, oryginalne. O niektóre marki walczyły przez dobrych kilka lat – tak było z ekskluzywnymi zapachami Frederica Malle czy nowojorską, kultową perfumerią Le Labo.
W przypadku kosmetyków do pielęgnacji kluczowe są zawsze: jakość, przyjemność stosowania a przede wszystkim skuteczność. Galilu od zawsze było wyczulone na szkodliwe składniki i kwestie ochrony zwierząt. „Naszym celem nie jest sprzedaż wyłącznie naturalnych kosmetyków, choć mamy takich wiele. Laboratoryjnie opracowane składniki są dobre. Ale zawsze trzeba pilnować aby kosmetyk był bezpieczny i produkowany bez cierpienia zwierząt. Te dwa punkty nie podlegają dyskusji” – mówią właścicielki Galilu.
Estetyka też jest kluczowa. Nie ma przypadku jeśli chodzi o wystroje perfumerii i wszystkie detale związane z działalnością sklepów. Galilu współpracuje z architektami wnętrz i ilustratorami. „Ważne jest aby mieć swoją wizję, ale potem warto pozwolić ją realizować profesjonalistom”- to motto zawsze przyświecało właścicielkom Galilu. Tak jest do dnia dzisiejszego. Unikalny koncept przyciąga niezwykłych ludzi. Każdy kto zakosztuje niepowtarzalnego serwisu perfumerii i porozmawia z konsultantkami, jest pod ogromnym wrażeniem. Wiedza, pasja, kultura osobista i coś nieokreślonego, co przyciąga i fascynuje – sprawiają, że każda wizyta w neoperfumerii to przeżycie ultra- przyjemne, a czasem wręcz mistyczne.
Dziś Galilu to około 70 wyselekcjonowanych pieczołowicie brandów z całego świata obejmujących perfumy, świece i zapachy do wnętrz, luksusową pielęgnację twarzy, ciała i włosów oraz kosmetyki do makijażu. Co jeszcze warto wiedzieć o Galilu? Przede wszystkim trzeba tu przyjść i spróbować wszystkiego osobiście. Piękno jest kwestią subiektywną i każdy z nas może definiować je po swojemu. A w Galilu, zrobi to z przyjemnością.
Maja Mendraszek-Goser