COMFORTEO-LOGIA

Możliwość komentowania COMFORTEO-LOGIA została wyłączona Design, Ludzie, Zdrowie

„Komfort” to nie cel, a raczej punkt wyjścia dla marki Comforteo. W stosowanej przez nią filozofii pojęcie „komfortu” stale poszerza swój znaczeniowy zakres. Jako jeden z wiodących producentów łóżek tapicerowanych i materacy marka Comforteo przyjęła bowiem założenie, że sen – to podstawa; sen wygodny – to norma; a sen wygodny i zdrowy – to oczywistość granicząca z truizmem. Wyzwaniem jest raczej zaoferowanie klientowi jakiejś wartości dodatkowej w produkcie.
Aby to lepiej naświetlić posłużmy się trzema wybranymi przykładami z oferty marki Comforteo.

Łóżko kontynentalne, z progresywnie sprężystym układem trójwarstwowym, jest samo w sobie kwintesencją wygody i zdrowego snu. Jednak zasadniczo na tym kończy się funkcjonalność tego typu łóżka. Comforteo wychodząc poza ten schemat zaoferowało swoim klientom coś, czego klasyczne łóżka kontynentalne nie posiadają. Są to mianowicie pojemniki na pościel oraz stelaż podnoszony elektrycznie. Pierwsze rozwiązanie ułatwia klientowi organizację przestrzeni jego sypialni, zaś drugie – daje możliwość wygodnego wykorzystania swojego łóżka dla innych czynności niż sen – np. czytanie, praca z laptopem, oglądanie telewizji.


Nowością w ofercie marki jest System Smart Click. To rodzaj modułowego potraktowania zestawów łóżkowych. Klient otrzymuje tu dużą swobodę w samodzielnym konstruowaniu komfortu i funkcjonalności takiego zestawu, dopasowując go do jego indywidualnych potrzeb. Na szczególną uwagę w tym systemie zasługują modułowe zagłówki. Nie tylko dają możliwość stworzenia na ścianie własnych kompozycji kolorystyczno-kształtowych, ale też znacznie ułatwiają wniesienie zagłówka dowolnej wielkości do ciasnych pomieszczeń; czy też przenoszenie go wąskimi korytarzami. A to przy tradycyjnych łóżkach było zwykle niemożliwe.

Aplikacja Runvido w trakcie odtwarzania na smartfonie

Komfort z Comforteo oznacza też wygodę w dostępie do informacji. Jest to pierwsza marka na świecie z branży meblarskiej, która dla swoich produktów zaczęła stosować aplikację Runvido. Dzięki temu klient uzyskuje wgląd do kilkudziesięciu krótkich filmów produktowych na swoim smartfonie i jest w stanie znacznie łatwiej podjąć decyzję o zakupie – lub przynajmniej kierunku swoich poszukiwań.

Comments are closed.