MAKO jesień-zima 2021

Możliwość komentowania MAKO jesień-zima 2021 została wyłączona Buty, New, Torby

Marka MAKO pozostaje w zgodzie ze swoim DNA i w nowej kolekcji na jesień-zimę 2021 stawia na połączenie ponadczasowych modeli, o uniwersalnej formie i wysokiej jakości skóry oraz wykończenia, z wysmakowanym odniesieniem do aktualnych trendów w ich minimalistycznej interpretacji.

W kolekcji znajdziemy nie tylko klasyczną czerń, ale też naturalne odcienie beżu, brązu i karmelu.

– W nowej kolekcji stawiamy na wielowymiarową miękkość – czy to w formach, czy w wykorzystanych materiałach – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. – Stąd w kolekcji znalazły się pojemne, mięsiste torebki-worki, shoppery oraz chmurki, wełniane torebki „teddy bear” czy mini-torebki typu „baguette” o opływowych kształtach – wszystkie wykonane z przyjemnej w dotyku, gładkiej skóry sauvage, którą specjalnie dla nas produkują włoskie garbarnie o wieloletnim doświadczeniu – dodaje. – Kolekcję dopełnia kobiecy, „romantyczny” akcent wymiennych rączek z charakterystycznym efektem marszczenia. Staram się, aby nasze kolekcje zawsze były funkcjonalne – rączki są odpinane, we wszystkich torebkach wymienne – można je zastąpić wersją prostą, klasyczną.

Każdy model z kolekcji został dopracowany w najmniejszych szczegółach. Poza flagowymi dla marki, minimalistycznymi wzorami, wykonanymi z gładkich, włoskich skór, szczególną uwagę przyciągają, miękkie „futrzane” torebki-chmurki. Zostały wykonane z najwyższej jakości polskiej wełny, którą dla marki produkuje certyfikowany, lokalny producent z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem w produkcji dzianin wełnianych.

– Kolekcja jest ponadczasowa, ale oczywiście nawiązuje do aktualnych trendów – stąd na przykład nasze interpretacje mocnych botków typu „chunky” w różnych odsłonach – krótszej, dłuższej czy z kontrastową podeszwą. Oraz mój ulubiony element kolekcji – „futrzane”, wełniane torebki. – dodaje Anna Sękowska. – Praca z wełną to było dla nas zupełnie nowe doświadczenie! Proces obróbki wełny jest ogromnie pracochłonny, a przy tym bardzo ciekawy – od przygotowania surowca (ręczne sortowanie strzyżonej wełny), potem czesanie (!), produkcja dzianiny, a na końcu tak zwane „barankowanie” czyli tumbler. Wszystko z rygorystyczną kontrolą jakości, u naszego lokalnego, polskiego producenta. To ogromna satysfakcja pracować z lokalnymi manufakturami, cieszę się, że możemy się wzajemnie wspierać.

Wszystkie torebki MAKO powstają we współpracy z polskimi, lokalnymi manufakturami. Buty natomiast wykonane są w manufakturach włoskich, portugalskich i hiszpańskich o wieloletniej tradycji.

Twarzą kampanii została polska modelka – Asia Piwka, która w swoim portfolio ma współprace i kampanie z największymi domami mody, m.in. Giorgio Armani. Autorem zdjęć do kampanii MAKO AW21 jest Borys Synak. Nowa kolekcja od piątku 19 listopada będzie dostępna w butiku on-line na www.mako-store.pl oraz w atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.

Credits:

Zdjęcia: Borys Synak

Modelka: Asia Piwka / ModelPlus

Stylizacje: Olivia Kijo

Comments are closed.