Sertop – polska marka, polski produkt /polska marka z tradycjami

Możliwość komentowania Sertop – polska marka, polski produkt /polska marka z tradycjami została wyłączona Biznes, Kuchnia, New

Wyłącznie polski kapitał, kilkadziesiąt produktów w asortymencie, gramatury dostosowane do potrzeb konsumenta, wyselekcjonowane surowce, nowoczesne linie technologiczne pozwalające na produkcję wysokiej jakości serków topionych, którymi nie tylko można posmarować kanapkę, ale także zapiekać, podgrzewać i grillować bez utraty smaku i jakości. Tak w skrócie można scharakteryzować znanego od pokoleń tyskiego producenta serków topionych, którego kultowym produktem jest Złoty Ementaler, produkowany od ponad pięćdziesięciu lat.

Polskie produkty rosną w siłę, a sami Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, co wkładają do zakupowego koszyka. Polskie zaczęło być modne i trend ten w dalszym ciągu się rozwija. Coraz więcej konsumentów ma świadomość, w jaki sposób ich decyzje zakupowe wspierają rodzime firmy, zapewniając nie tylko ich nieustanny rozwój, ale także miejsca pracy okolicznym mieszkańcom. W tym miejscu chcemy podziękować wszystkim polskim konsumentom za okazane nam zaufanie. To dzięki wam możemy rozwijać się dalej. Tworzymy i istniejemy dla Was, bo człowiek jest dla nas najważniejszy.

Aneta Będkowska  Marketing Manager w Sertop  sp. z o.o.

Comments are closed.