Z Ewą Wiśniewską,kierownik działu marketingu i sprzedaży, oraz Wojciechem Marciniakiem, współwłaścicielem agencji reklamowej Tango z Łodzi rozmawiamy o charakterystyce obszaru projektowania opakowań, a także kondycji rynku oraz inwestycjach, jakie na przestrzeni roku 2014 dokonano na rzecz rozwoju firmy i jej portfolio usług. Powodem naszego spotkania było wdrożenie oprogramowania, które dostarczyła firma Digiprint.
Opakowaniówce dzieje się na pewno lepiej
W.M.: Wiemy, że producenci muszą sprostać tym oczekiwaniom a naszym zadaniem jest im w tym pomóc. Nasi klienci oczekują od nas skutecznych opakowań w najkrótszym możliwym czasie, stąd zrodziła się potrzeba uproszczenia procesów decyzyjnych, poprawy komunikacji z klientem, poprawy przepływu informacji wewnątrz firmy. Jednym słowem dojrzeliśmy do zmian.[/su_members]
Jeżeli chcesz dostać więcej informacji zostaw kontakt (te dane nie są udostępniane)
Aktywnie poszukujecie jeszcze klientów czy to już te etap, że to klienci poszukują Was?
Ewa Wiśniewska: Jesteśmy obecni na rynku już od dwudziestu lat i na bazie zebranych w tym czasie doświadczeń mogę powiedzieć, że najlepszą formą reklamy jest poczta pantoflowa – to klient przekazuje informacje o nas innemu klientowi. Oczywiście jesteśmy obecni w sieci, a także podejmujemy inne działania, jak np. realizacja kampanii informacyjnej na łamach prasy branżowej. Reklamujemy się także w „Wiadomościach Handlowych”, w przypadku których pozycjonujemy się w świadomości klientów rynku FMCG. Co ważne, obsługujemy półkę średnią oraz średnią plus. Z klientami tych obszarów współpracujemy najczęściej, choć w naszym portfolio znajdują się również prace dla bardzo dużych odbiorców.
Jeżeli chcesz abyśmy informowali Cię o podobnych artykułach zostaw nam swój email a my zaraz wyślemy Ci hasło do dalszej części wpisu.